مزایای موسسه حقوقی

مزایای موسسه حقوقی نسبت به دفتر وکالت چیست؟

مزایای موسسه حقوقی نسبت به دفتر وکالت چیست؟ این یکی از پرسش های متداول در بین صاحبان کسب و کار است که قصد دارند برای پیگیری مسائل حقوقی کارآفرینی خود، با یک مجموعه تخصصی حقوقی، قرارداد منعقد کرده و از خدمات حقوقی حرفه ای برخوردار شوند. یک دفتر وکالت، صرفا از طریق یک وکیل، خدمات حقوقی در اختیار مشتری و موکلان قرار میگیرد. اما یک موسسه حقوقی، پکیجی از خدمات تخصصی حقوقی را در اختیار مشتری قرار می دهد که فواید و منافع بیش تری هم برای موسسه و هم مشتری به ارمغان می آورد.

در این گفتار سایت هلدینگ ملاصدرا، تلاش کردیم تا شما را با مزایای موسسه حقوقی نسبت به دفتر وکالت آشنا کنیم. اگر شما مخاطب گرامی نیز نظر و دیدگاه و تجربه ای در ارتباط با یک دفتر وکالت غیر مجرب داشتید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی چیست؟

برای فهم تفاوت های موسسه حقوقی یا یک دفتر وکالت ساده، باید در ابتدا، تعریفی از موسسه حقوقی داشته باشیم تا بدانیم که منظور ما از موسسه حقوقی چیست و چه ماهیتی دارد. موسسه حقوقی، در واقع همان طور که از نامش پیداست، یک موسسه است. موسسه باید ثبت شده باشد. موسسه، صرفا کار غیر تجاری انجام می دهد. یعنی خرید و فروش کالا انجام نمی دهد. صادرات و واردات ندارد.

در یک موسسه حقوقی که مجوز خاصی برای ثبت آن نیاز است، چند وکیل با مدرک حرفه ای اعتباردهی شده و صاحب نظر و مطلع در مسائل حقوقی ایران، برای ارائه فعالیت های قضایی با جنبه های علمی و تخصصی حقوقی، مشغول به کار هستند. یعنی انتظار شما به عنوان مشتری و مراجعه کننده به یک موسسه حقوقی آن است که با یک تشکیلات تخصصی و حرفه ای حقوقی روبرو هستید. در حالی که دفتر وکالت، در محدوده ای مشخص، به مشتری سرویس می دهد.

موسسه حقوقی، رابطی است بین وکلا و موکلان. هم کارشناسان حقوقی و هم کارشناسان رسمی دادگستری که در آزمون مربوطه، نمره قبولی اخذ کردند، در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند. در دنیای صنعتی امروز که کسب و کار، رقابتی و تخصصی شده و هر کسب و کاری با مجموعه ای از قوانین به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط است و روابط مشتری با تولید کننده کالا و خدمات، پیچیده شده است، موسسه حقوقی، بهترین انتخاب برای پیگیری و حل چالش های حقوقی بین مشتری و تولید کننده کالا و خدمات به شمار می رود.

در نظم نوین امروز دهکده جهانی، تعاملات اجتماعی و انسانی سبب شده تا نیازهای حقوقی جدید تعریف شود و فهم و درک و تفسیر آن ها در فضای کسب و کار، آسان نیست و نیازمند متخصص است. کارهای حقوقی نیز نیازمند اشراف اطلاعاتی خوب بر قوانین و فضای کسب و کار کشور است که وکلای موسسه حقوقی، چنین توانایی هایی را معمولا دارند.

هر موسسه حقوقی، بایستی از قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و نه وزارت دادگستری یا وزارت صمت، مجوز تاسیس داشته باشد. پروانه موسسه حقوقی، ابدی نیست و مدت اعتبار دارد و برای تمدید پروانه حقوقی باید اقدام کرد. اگر به موسسه حقوقی مراجعه کردید، مطلع باشید که مجوز لازم معتبر را در اختیار دارند. برای ثبت موسسه حقوقی که از فعالیت های هلدینگ ملاصدرا است، موسسان بایستی یا وکیل باشند یا مدرک حقوق داشته باشند.

این که فردی دکترای حقوق هم داشته باشد، مجوز وکالت ندارد و باید در آزمون کانون وکلا شرکت کند. وکلایی که در موسسه حقوقی مشغول به کار هستند، 2 ویژگی مهم دارند. یکی این که هیچ سابقه کیفری و محکومیتی نداشته و دیگری این که دفتر وکالت ندارند.

کار موسسه حقوقی چیست؟

موسسه حقوقی در زمینه های زیر فعالیت دارد.

  • مشاوره امور خانواده در حوزه هایی از جمله: طلاق، نفقه، مهریه، فسخ نکاح، طلاق توافقی، ملاقات فرزند، استرداد فرزند، الزام به تمکین، حضانت فرزندان، اجرت المثل و طلاق خلع و مبارات و شروط ضمن عقد ازدواج.
  • وصول مطالبات که در روابط تجاری امروز، امری رایج است و چالش های حقوقی بسیاری را برای مردم به ارمغان داشته است از جمله مهم ترین فعالیت های یک موسسه حقوقی با وکلای کار بلد مثل هلدینگ ملاصدرا است. از چک و سفته گرفته تا وصول مطالبات پیمانکاران توسط وکیل وصول مطالبات در هلدینگ ملاصدرا انجام می شود.
  • مشاوره کیفری برای افرادی که خواهان تالیف شکواییه کیفری اثربخش و خوب هستند و این موضوع در پرونده قتل و تصادفات، اهمیت بسیار دارد. مشاوره کیفری تخصصی توسط وکلای مجری هلدینگ ملاصدرا با پرونده های موفق در سال های اخیر، این موسسه حقوقی را به محفل قابل اعتماد مشتریان تبدیل کرده است.

ارجاع و استناد به خدمات موسسه حقوقی سبب می شود تا از اطاله دادرسی جلوگیری شده و در وقت و پول شما صرفه جویی شود. از دیگر خدمات حرفه یک موسسه حقوقی معتبر مثل هلدینگ ملاصدرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح مشکلات حقوقی در حضور همزمان چند وکیل متخصص
  • سیستم مدیریتی قوی ناظر به عملکرد وکلای موسسه
  • پیگیری انلاین پرونده های حقوقی و اطلاع رسانی به موقع به موکلین
  • موظف بودن وکلای مجموعه به ارایه گزارش کار به موسسه
  • اطمینان خاطر و اعتماد به تلاش و دقت تیمی متخصص

چرا موسسه حقوقی ملاصدرا را پیشنهاد می کنیم؟

  • هنر خوب گوش کردن و شنیده شدن حرف های مشتری را با دقت و ریزبینی را بلد است و از خصایص تیم متخصص ملاصدرا به شمار می رود. این خصیصه سبب می شود تا شما بتوانید، بهترین بهترین راهکار قانونی را هم از نظر زمان هم هزینه انتخاب کنید.
  • از مزایای موسسه حقوقی ملاصدرا به نسبت یک دفتر وکالت ساده آن است که ترکیبی از متخصص ترین و مجرب ترین وکلای سرشناس کشور با موسسه ملاصدرا همکاری دارند تا پیگیر اصولی و علمی و دقیق پرونده های موکلان باشند. در قرن بیست و یکم، یا باید آشنا و آگاه به قانون باشید یا یک مشاور مطلع و امین داشته باشید.
  • در ارتباط با موسسه حقوقی تخصصی ملاصدرا، می توان آسوده خاطر بود و از آزمون و خطا، پرهیز کرد. پرونده های بسیاری که توسط دفاتر وکلا به نتیجه نرسیده، به موسسه حقوقی ملاصدرا، ارجاع شده و توانسته اند به نتایج مورد نظر مشتری دست یابد.
  • نظارت همزمان ۲ وکیل پایه یک مجرب دادگستری بر روی پرونده ، یکی از نقاط قوت موسسه حقوقی هلدینگ ملاصدرا است. این خدمات در یک دفتر وکالت ساده در اختیار هر موکلی نیست.
  • یکی از نقاط تمایز موسسه ملاصدرا نسبت به دیگر موسسات حقوقی، نظارت بسیار سخت گیرانه مدیریت موسسه بر عملکرد وکلا می باشند. مدیریت حرفه ای و کار بلد موسسه حقوقی ملاصدرا، به نوعی مدیریت عملکرد وکلای خود و اهتمامی اثربخش برای ارتقا کیفیت وکلا بر روی پرونده موکلان است.
  • در دوران کرونا، پاسخ گویی انلاین موسسه حقوقی ملاصدرا به زبان ساده و شیوا به موکلان پرونده ها، از جمله مزایای موسسه حقوقی محسوب می شود. لذا با خیال راحت می توانید در جریان پیگیری پرونده خود در موسسه بوده و از مراجعه غیرضرورر از شهرستانها، اجتناب کنید.
  • امانت داری و رازداری و حفظ اطلاعات شخصی شما خط قرمز موسسه ملاصدرا است.
  • سایقه درخشان موسسه حقوقی ملاصدرا طی سال های متمادی، اعتماد به این سازمان را برای شما باور پذیرتر و راحت تر می کند. هر جا نامی از اعتماد حقوقی است، نام موسسه حقوقی ملاصدرا می درخشد.

مخاطب گرامی

برای دریافت خدمات حقوقی از هلدینگ ملاصدرا، با مراجعه به بخش ارتباط با ما سایت، از خدمات مشاوره تلفنی رایگان مجموعه استفاده کنید. یکی از دلایل موفقیت پرونده های این موسسه این بوده که گوش شنوای خوبی برای موکلان بوده و به درستی، نیازهای آن ها را شنیده و برای کسب موفقیت، برنامه های عملیاتی دقیقی در دستور کار خود قرار داده است.

هلدینگ ملاصدرا ضمن ارائه خدمات تخصصی حقوقی، در امور: ثبت موسسه حسابرسی ، مشاوره به منظور دریافت مجوز راه اندازی و اخذ استاندارد جایگاه عرضه حامل های انرژی در کشور، دریافت کد مالیاتی، ثبت برند، ثبت هر نوع شرکت و تعاونی در سراسر کشور فعالیت دارد و برای انجام و پیگیری مسائل اداری مربوط به این موضوعات، می توانید از خدمات کارشناسان مجرب ما با پرونده های موفق در سال های اخیر، بهره مند شوید که مشاوره و اخذ مجوز کار ایمن و اخذ رتبه پیمانکاری و اخذ پروانه کسب بازاریابی شبکه ای نیز از جمله این موارد است.

مراحل اخذ هر گونه گواهینامه های فنی و استاندارد حوزه های صنعت و خدمات و دریافت کد رهگیری و پیگیری های مالیاتی را به هلدینگ ملاصدرا بسپارید و از مشاوره های این مجموعه بهره مند شوید. لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه های تلگرامی مربوط به بورس و سهامداری و مالیاتی و مهندسی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع همکاران و فعالان کسب و کار برسانید. ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *