شرایط ثبت نمایندگی

شرایط و مدارک ثبت نمایندگی در ایران [آموزش مصور ثبت]

ثبت نمایندگی شرکت خارجی در یکی از سی و یک استان کشور، فرصتی عالی برای برندینگ کسب و کار شما و درآمدزایی از طریق اعتبار و شهرت یک برند سرشناس خارجی در حوزه های خدماتی و صنعتی در ایران است. ثبت نمایندگی در ایران، اعتبار کارآفرینی شما را افزایش داده و شانس دریافت ویزای شنگن و ویزاهای  معتبر خارجی را برای شما و خانواده افزایش خواهد یافت. با داشتن نمایندگی شرکت خارجی در ایران، شانس شما برای دریافت روادید کشورها به خصوص امکان مهاجرت و تحصیل و زندگی شما در کشور محل استقرار شرکت مادر، بیش تر می شود.

ثبت نمایندگی در ایران، ارزش آفرین و فرصت آفرین بوده و شرایط و مدارکی دارد که در این گفتار سایت هلدینگ ملاصدرا به آن اشاره کردیم. روند ثبت نمایندگی خارجی در ایران به صورت مصور آموزش داده شود تا راهنمای علاقمندان به ثبت باشد. اگر شما مخاطب گرامی، علاقمند به ثبت شعبه و نمایندگی داخلی یا خارجی هستید، نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

 

داستانه ثبت نمایندگی خارجی در ایران

ثبت نمایندگی یکی از استراتژی های مهم در ارتقا و توسعه کسب و کار و برندینگ به شمار می رود. با ثبت نمایندگی و شعبه، قادر هستید که ظرفیت سازی کرده و با بسترسازی فنی و عملیاتی انجام شده، فرصت های فروش کالا و خدمات را در نقاط مختلف کشور و ایران، ارتقا داد. مشتری، به برند خارجی بعضا بیش از برندهای داخلی اعتماد می کند و این امکان خوبی برای عرضه و فروش محصولات و خدمات برندهای سرشناس  جهان در شهرهای ایران است.

به دلیل فرصت های کسب و کار خوب و هزینه پایین انرژی و تسهیلات مالی و مالیاتی به شرکت ها در مناطق آزاد تجاری کشور، ثبت نمایندگی خارجی در ایران می تواند فرصت های مالی و کاسبی خوبی را برای کارآفرینان به  خصوص جوانان و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها فراهم کند.

بسیاری از شرکت های تجاری  و موسسات غیر تجاری، به منظور ارتقا و گسترش فعالیت های خود و بسط تعامل با جامعه مشتریان هدف، نمایندگی میدهند و برخی از فعالیت های خود را در نقاط مختلف، به نمایندگی ها واگذار می کنند. خواه نمایندگی فروش خودرو باشد خواه نمایندگی ارائه خدمات آموزش و مشاوره تخصصی مدیریت و بازاریابی و فنی و مهندسی.

برخی از شرکت، خدمات نمایندگی را صرفا به شخصیت های حقوقی می دهند. عقد قرارداد با شخصیت حقیقی، ساز و کار و اصول محکم تری به نسبت عقد قرارداد با شخصیت حقیقی دارد. اما طیف زیادی از کارها هستند که نیازی به عقد قرارداد با شخصیت حقوقی به منظور اعطای نمایندگی و شعبه ندارد. با این حال، شخصیت حقوقی، معمولا اعتبار قانونی بالاتری داشته و قابل اعتماد تر است. اگر چه این حکم همیشگی نیست.

شرایط صدور نمایندگی و اعطای شعبه به شخص حقیقی نیز در قانون، منع نشده است. توجه داشته باشید که نمایندگی، شخصیتی کاملا مستقل دارد. اگر چه زیر مجموعه شرکت یا موسسه یا سازمان اصلی است، اما از نظر قانونی، شخصیت مستقل است و پاسخگوی نهادی نظارتی و قانونی خواهد بود.

اگر چه مسئولیت انجام خدمات و وظایف شرکت مادر را بر عهده دارد، اما استخدام منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی، ارتباط با ارگان های دولتی به منظور تسریع و تسهیل اخذ مجوزهای مربوطه، همگی بر عهده نمایندگی است. در واقع نمایندگی، مسئولیت حقوقی مستقلی به نسبت شرکت مادر داشته و بایستی در راستای ماموریت ها و چشم اندازهای شرکت اصلی فعالیت کند.

نمایندگی، اگر چه مسئولیت حقوقی و شخصیت قانونی مستقل دارد، اما موظف است که در راستای فرهنگ سازمانی، رفتار سازمانی و استراتژی های اعلامی شرکت اصلی رفتار نماید.

اگر شرکت ثبت شده در ایران دارید، می توانید نسبت به ثبت نمایندگی اقدام کنید. اگر شرکت یا موسسه یا تعاونی ثبت شده در ایران ندارید، هلدینگ ملاصدرا آمادگی دارد تا این خدمات را در اسرع وقت با بهترین مشاوره و قیمت در اختیار فعالان کسب و کار به خصوص کارآفرینان جوان و خوش فکر در 31 استان کشور قرار دهد.

باید بدانید که مجموعه هایی می توانند در ایران نسبت به ثبت شعبه و نمایندگی اقدام  کنند که شخصیت حقوقی داشته باشند. به صورت قانونی به ثبت رسیده و کد مالیاتی داشته باشند. مهم نیست که شرکت شما ایرانی است یا خارجی. اگر شرکت شما در خارج از کشور فعالیت دارد، باید از مرجع ثبت و نظارت بر شرکت های کشور اصلی، مدرک قانونی ثبت داشته باشد.

اگر  شما صاحب یک شرکت ثبت شده در خارج از کشور هستید و قصد دارید در یکی از سی و یک استان کشور و حتی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی کشور، نسبت به ثبت شعبه و نمایندگی اقدام کنید، در زمینه های زیر قادر به ثبت نمایندگی هستید. دقت کنید که مدارک رسمی و ترجمه شده  ثبت شرکت یا موسسه خود در کشور خارجی را به همراه داشته باشید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که انجام کلیه امور نمایندگی شرکت خارجی در ایران، بایستی به شکل مستقل توسط خود شرکتی که نمایندگی را دریافت کرده انجام شود و کلیه مسئولیت های قانونی و حقوقی بر عهده نمایندگی بوده و شرکت اصلی در این مورد دخالت و  مسئولیتی ندارد. لذا اگر نمایندگی شرکت خارجی را دریافت کردید، بایستی ضوابط عرفی و شرعی و قانونی در ایران را رعایت کنید.

توجه داشته باشید که نمایندگی یک شرکت خارجی در ایران حتی بسیار معتبر، به معنی سفارت خارجی در ایران نیست! قوانین دیپلماتیک درباره نمایندگی شرکت های خارجی در ایران، اعمال نمی شود و بایستی به عرف و قوانین کشور احترام گذاشته شود.

چون نمایندگی، معمولا به اشخاص معتبر اعطا می شود، افراد علاقمند به ثبت نمایندگی بایستی قبلا اقدام به تاسیس یا ثبت شرکت یا موسسه خود کرده باشند. در این زمینه با کارشناسان حرفه ای هلدینگ ملاصدرا که پرونده های موفق بسیاری در این حوزه داشتند، مشاوره کنید.

متداول ترین قالب فعالیت حقوقی نمایندگی ها در ایران، شرکت سهامی خاص یا شرکت مسئولیت محدود است. به منظور ثبت نمایندگی شرکت های خارجی در ایران، می توان در همه سی و یک استان کشور نسبت به ثبت نمایندگی اقدام کرد. البته مناطق آزاد تجاری به دلیل وسعت مکان و تسهیلات مالی و مالیاتی که به فعالان کسب و کار می دهد، شرایط بهتری برای ثبت نمایندگی دارد.

روند مصور ثبت نمایندگی در ایران

به  منظور ثبت نمایندگی داخلی یا خارجی در ایران، بایستی به سایت رسمی ثبت شرکت ها مراجعه کنید. همه مراحل  به صورت اینترنتی انجام می شود. اما به دلیل ریزه کاری های حقوقی، بهتر است مراحل ثبت نمایندگی داخلی یا خارجی را به مشاوران حقوقی مثل کارشناسان هلدینگ ملاصدرا واگذار کنید.

سایت ثبت نمایندگی در ایران در نشانی https://irsherkat.ssaa.ir/Design/EstablishmentRequest/Index.aspx قرار دارد. فیلترشکن شما بایستی غیر فعال باشد. عکس صفحه اول این پایگاه را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

پس از ورود به سایت ثبت نمایندگی در سایت اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه، بایستی روی بخش: پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کنید تا صفحه ای که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید به نمایش درآید.

همه نوع شخصیت حقوقی که در منوی کشویی مربوطه مشاهده می کنید، توسط هلدینگ ملاصدرا قابلیت ثبت در اسرع وقت دارد. شما می توانید از همین صفحه برای ارسال اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی و اطلاعات اظهارنامه دفتر ثبت تجاری نیز استفاده کنید. صورتجلسه تغییرات نماینده خارجی در ایران نیز در همین سایت قابل پیگیری است.

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید ،به منظور ثبت نمایندگی، بایستی روی گزینه شعبه موسسه غیر تجاری خارجی، یا نمایندگی موسسه غیر  تجاری خارجی یا شعبه شرکت خارجی، یاشعبه نمایندگی شرکت خارجی کلیک کنید.

دقت کنید که با عنایت به الزامات قانونی، از جمله ماده 2 آئین نامه اجرائی تبصره 4 قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران ذی صلاح به عنوان حسابدار رسمی، از تاریخ اول آذر ماه سال 1399 کلیه متقاضیان تاسیس شرکت های سهامی عام، شعبه و نمایندگی شرکت های خارجی و اشخاص حقوقی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و هم چنین تغییرات اشخاص مذکور با تصمیم انتخاب بازرس مکلف هستند نسبت به انتخاب بازرس اصلی شخصیت حقوقی از میان اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران اقدام نمایند که مراتب توسط سامانه ممیزی می گردد.

انتخاب بازرس اصلی نیز با مشاوره هلدینگ ملاصدرا برای متقاضیان ثبت نمایندگی خارجی در ایران، انجام می شود.

در صفحه ای که نشان داده می شود و تصویر آن را در عکس فوق مشاهده می کنید، اطلاعات عمومی شخصیت باید درج شود. خوشه و گروه مربوطه (ثبت نمایندگی یا ثبت شعبه) را بررسی کنید.

به منظور درج اطلاعات شرکت خارجی (شرکت مادر) و مشخصات مرکز اصلی نمایندگی شرکت خارجی در ایران، بایستی منوهایی که در فرم اینترنتی مشاهده می کنید، تکمیل شود.

شماره تلفن، پست الکترونیکی، مدت فعالیت (اگر مدت مشخصی ندارد نامحدود انتخاب کنید)، کدپستی مرکز اصلی نمایندگی شرکت خارجی در ایران، شماره دورمگار و نشانی را درج کنید. کدپستی شما باید متناسب  با آدرسی باشد که اعلام کردید. اگر مشکلی مواجه شدید به  نشانی: gavahi.post.ir مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مشخصات شرکت مادر یعنی شرکتی که قصد دارید از آن نمایندگی دریافت کنید بایستی به درستی در فرم اینترنتی درج شود. شامل: تاریخ ثبت شمسی شرکت خارجی، نام با رسم الخاط فارسی، شماره فراگیر شرکت خارجی، سرمایه به ارز خارجی، کشور ثبت کننده، مرجع ثبت کننده در کشور خارجی. این اطلاعات را بایستی به زبان فارسی و انگلیسی درج کنید.

دقت کنید که نام درخواستی نمایندگی شرکت خارجی در ایران بایستی با رسم الخط فارسی مطابق با تلفظ شرکت اصلی در سرزمین مادری باشد و نمی توان پسوندی به آن اضافه یا کم کرد. از درج نوع شخصیت حقوقی در نام درخواستی نیز خودداری شود.

سایت اطلاع رسانی قوانین و  مقررات و بخشنامه و اطلاعیه ثبت شرکت ها برای ثبت نمایندگی در نشانی: sherkat.ssaa.ir در دسترس است. مسائل مالیاتی ثبت شرکت خارجی در ایران را نیز از سایت پنجره واحد سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشانی: http://e1.tax.gov.ir/pages/action/show/414 دریافت کنید. اگر شرکت دانش بنیان هستید و قصد ثبت نمایندگی دارید، شکایات و پیشنهادات و انتقادات مربوط به شرکت های دانش بنیان در این لینک: https://ssaa.ir/index.jsp?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=2752 قابلیت پیگیری دارد.

مروری بر آئین نامه ثبت شعبه خارجی در ایران

شعبه شرکت خارجی بایستی واحد محلی تابع شرکت اصلی در ایران باشد که مستقیما موضوع و وظایف شرکت اصلی را در محل انجام دهد. فعالیت شعبه در محل، تحت نام و با مسئولیت شرکت اصلی خواهد بود و این موضوع در ماده 2 آیین نامه تصریح شده است.

شرکت های خارجی متقاضی ثبت شعبه در ایران، موظف هستند که اطلاعات و مدارک را که در ادامه این گفتار ارائه شده است به همراه درخواست کتبی خود به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه کنند.

طبق بند 3 از ماده 3 آیین نامه، گزارش توجیهی حاوی اطلاعات مربوط به فعالیت های شرکت و تببین دلایل و ضرورت ثبت شعبه در ایران، تعیین نوع و حدود اختیارات و محل فعالیت شعبه، برآورد نیروی انسانی ایرانی و خارجی مورد نیاز، نحوه تامین منابع و وجوه لازم ارزی و ریالی نیز برای اداره امور شعبه و نمایندگی بایستی مشخص و اعلام شود.

طبق ماده 4 آیین نامه، نماینده شرکت خارجی، شخص حقیقی یا حقوقی است که بر اساس قرارداد نمایندگی، انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت طرف نمایندگی را در محل بر عهده می گیرد. نمایندگی شرکت خارجی، نسبت به فعالیت های تحت نمایندگی شرکت طرف نمایندگی در محل انجام می پذیرد، مسئولیت دارد.

طبق ماده 5 آیین نامه، اشخاص حقوقی ایرانی یا اشخاص حقوقی که متقاضی ثبت نمایندگی شرکت خارجی در ایران هستند، بایستی ترجمه فارسی اسناد واصل مدارک و اطلاعات مربوطه را به اداره کل ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک ارائه کنند.

طبق ماده 6 آیین نامه، اشخاصی که مجوز فعالیت آن ها از سوی مراجع ذیربط لغو می شود، بایستی در مهلت تعیین شده توسط اداره کل ثبت شرکت ها، نسبت به انحلال شعبه یا نمایندگی و انجام امور تصفیه، اقدام کنند. شرکت هایی که مجوز فعالیت آن ها تمدید نمی شود، شش ماه مهلت دارند تا نسبت به انحلال شرکت ثبت شده و امور تصفیه اقدام کنند.

طبق ماده 7 آیین نامه، شعبه  شرکتهای خارجی که نسبت به ثبت شعبه خود در ایران اقدام کنند، و به فعالیت مشغول باشند، بایستی هر سال، گزارش سالانه شرکت اصلی مشتمل بر گزارش های مالی حسابرسی شده توسط حسابرسان مستقل مقیم در کشور مبتوع را به دستگاه ذیربط ارائه کنند.

طبق ماده 8 آئین نامه، همه اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول این آیین نامه بایستی گزارش  فعالیت شعبه یا نمایندگی در ایران را همراه با صورت های مالی حسابرسی شده خود ظرف مدت 4 ماه پس از پایان سال مالی به دستگاه های ذیربط ارسال کنند.

طبق ماده 9 آیین نامه، اداره امور شعبه یا نمایندگی ثبت شده طبق این آیین نامه، بایستی توسط یک یا چند شخص حقیقی مقیم ایران انجام شود.

 مدارک مورد نیاز برای ثبت نمایندگی در ایران

به منظور ثبت نمایندگی خارجی در ایران، مدارک زیر بایستی  در اختیار اداره ثبت شرکت ها قرار بگیرد :

  • در صورتی که متقاضی دریافت و ثبت نمایندگی شخصیت حقوقی خارجی در ایران هستید، بایستی ترجمه فارسی کلیه مدارک و مستندات ثبت شرکت اصلی در کشور خارجی، به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تسلیم شود. این مدارک بایستی ترجمه رسمی شده باشد و ممهور به مهر مترجم رسمی قوه قضاییه باشد.
  • پرداخت فیش 40 هزار ریالی به شماره حساب سیبا بانک ملی ایران به شماره 2171329011009 به نام سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه به منظور تعیین نام برای نمایندگی.
  • فرم تکمیل شده تعیین نام نمایندگی
  • رونوشت برابر اصل قرارداد نمایندگی با شرکت خارجی که باید فارسی زبان باشد.
  • کلیه مدارک هویتی و شناسایی متقاضی اخذ نمایندگی در ایران شامل شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی و نشانی اقامتگاه قانونی. برای اشخاص حقوقی نیز بایستی اساسنامه شرکت و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبت شده نزد مراجع قانونی تسلیم شود.
  • نشانی محل سکونت نماینده شرکت خارجی در ایران به همراه نشانی محل مورد نظر برای تاسیس نمایندگی شرکت خارجی در ایران.
  • ارائه هر مدرک و مستندی که نشان دهد که متقاضی ثبت نمایندگی در ایران، در زمینه نمایندگی و امور پیش بینی شده در قرارداد نمایندگی شرکت داخلی و خارجی، دارای سابقه و صلاحیت حرفه ای است. مثل سابقه کار قبلی و دوره های تخصصی گذرانده شده و غیره.
  • رونوشت برابر اصل اساسنامه شرکت خارجی طرف نمایندگی، آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبت شده در مراجع ذیربط.
  • ارائه گزارشی مربوط به فعالیت های شرکت خارجی متقاضی صدور نمایندگی به همراه دلایل موجه برای ایجاد نمایندگی در ایران.
  • ارائه گزارش مالی شده شرکت خارجی طرف نمایندگی.
  • ارائه معرفی نامه از وزارت خانه ذیربط که قرارداد نمایندگی را منعقد کرده است در صورتی که چنین معرفی نامه ای موجود باشد.
  • ارائه اظهارنامه ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران.
  • رونوشت برابر اصل ثبت شرکت خارجی در ایران.
  • برگه اختیار نامه نماینده یا نمایندگان عمده شرکت خارجی.
  • همه نوع مستندات شرکت خارجی باید ضمن تایید توسط اداره ثبت شرکت های کشور متقاضی به تایید وزارت امور خارجه کشور خارجی  رسیده باشد و توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور نیز تایید شده باشد. این  مدارک بایستی به فارسی ترجمه رسمی شده و دادگستری و اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر  تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز آن را تایید کند.
آن چه درباره ثبت نمایندگی خارجی در ایران باید بدانید
  • کلیه مراحل ثبت نمایندگی خارجی در ایران از طریق سایت رسمی ثبت شرکت ها صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها و وزارت خارجه نیست.
  • اگر مدارکی دارید که طبق آیین نامه ثبت نمایندگی خارجی در ایران، بایستی به تایید سفارت ایران در کشور محل استقرار شرکت مادر برسد، از طریق وزارت امور خارجه ایران، پیگیری لازم انجام شود.
  • اطلاعات مرجع ثبت شرکت مادر در کشور خارجی را از شرکتی که قصد دارید نمایندگی آن را در اختیار بگیرید، بپرسید.
  • امکان ثبت برند شرکت خارجی در ایران به زبان فارسی برای شما محفوظ نیست. به این موضوع دقت کنید.
  • اگر نمایندگی یک شرکت خارجی را در ایران دریافت کردید، به منظور ثبت دامنه روی پسوند ملی ایران .co.ir و طراحی سایت مربوطه از طریق مشاوران هلدینگ ملاصدرا اقدام کنید.
  • به جهت ثبت نمایندگی شرکت خارجی در ایران، همه مدارک غیر فارسی زبان بایستی توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه رسمی شود. هیچ مدرک غیر فارسی زبانی، توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها، بررسی نخواهد شد.
  • ثبت نمایندگی شرکت خارجی می تواند با اعلام نیاز از طرف شرکت خارجی و توافق با یک نفر ایرانی دارای شخصیت حقوقی رخ دهد.
  • یک شخصیت حقوقی یا حقیقی ایرانی می تواند با مذاکره و عقد قرارداد با شرکت خارجی ویا حتی داخلی، اجازه تاسیس نمایندگی در هر یک از شهرهای ایران را در اختیار داشته باشد. به شرطی که بالای 18 سال سن داشته باشد و صلاحیت فنی مربوطه  را رعایت کند.
  • متقاضی ثبت نمایندگی خارجی در ایران، نبایستی هیچ نوع سوء پیشینه کیفری یا سابقه کلاهبرداری داشته باشد. اخذ گواهی سوء پیشینه از دفاتر پلیس به علاوه 10 الزامی است.
  • متقاضی ثبت نمایندگی خارجی در ایران بایستی به سن قانونی رسیده باشد.
  • حداقل 2 تا 3 نفر مدیریت نمایندگی را در قالب موسسان بر عهده داشته باشند.
  • مدارک دانشگاهی متقاضیان برای ثبت نمایندگی شرکت خارجی و داخلی در ایران مورد نیاز نیست.
  • به منظور ثبت نمایندگی داخی یا خارجی در ایران، بهترین راه، اعتماد و سپردن امور ثبت نمایندگی به متخصصان حقوقی و مشاوران مسائل مالی و مالیاتی و ثبتی است. لذا با کارشناسان هلدینگ ملاصدرا مشورت لازم را بکنید.
  • استفاده از اعتبار برندهای خارجی در ایران در قالب ثبت نمایندگی، الزامات و شرایط قانونی و حقوقی دارد که باید متقاضی ثبت نمایندگی از این چارچوب ها و محدودیت ها مطلع باشد.
  • در صورت انتخاب صحیح و حرفه ای یک نمایندگی و ثبت قانونی آن در اداره ثبت شرکت ها قادر هستید که با اعتبار و شخصیت شرکت مادر، سود و اعتباری زیادی برای خود و شرکا کسب کنید. مشاوره لازم را از کارشناسان هلدینگ  ملاصدرا دریافت کنید.

ثبت شرکت یا نمایندگی خارجی و داخلی، نیاز به دانش حقوقی و ثبتی بوده و لذا به اطلاعات اینترنتی خود و همکاران و آشنایان اکتفا نکرده و امور را از طریق کارشناسان متخصص و حقوقدانان مطلع از قوانین و ریزه کاری های حقوقی شرکت ها به خصوص حقوق بین المللی، جویا شوید.

مخاطب گرامی

اگر قصد ثبت و تاسیس نمایندگی خارجی در ایران دارید یا قصد دارید شعبه  یک شرکت داخلی را در استان های مختلف کشور دریافت کنید، مراحل تنظیم درخواست تا ثبت آگهی قانونی تاسیس شعبه و نمایندگی در روزنامه رسمی، در اسرع وقت با بهترین کیفیت و مشاوره لازم و قیمت مناسب از طریق کارشناسان هلدینگ معظم ملاصدرا با تجربه موفق در این عرصه به شما ارائه می شود.

علاوه بر این خدمات، هلدینگ ملاصدرا در زمینه: ثبت هر نوع برند و اختراع  و ایده و طرح صنعتی و تجاری،  و ثبت و تغییرات هر نوع شرکت و موسسه و تعاونی و دریافت همه نوع گواهینامه حرفه ای و استاندارد ملی و بین المللی و اخذ جواز صنفی نیز فعالیت داشته و می توانید از مشاوره و خدمات ملاصدرا بهره مند شوید.

لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی دارید، به اطلاع دوستان و آشنایان و همکارانی که علاقمند به تاسیس نمایندگی شرکت داخلی یا خارجی در ایران هستند برسانید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید. ثبت نمایندگی در ایران ، ارزش آفرین و درآمد زایی خوبی را برای فعالان کسب و کار در ایران عصر 1400 شمسی به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *